Klantvriendelijk werken en attitude

Omschrijving vorming

Naast bedrevenheid in huishoudelijk werk dienen dienstencheque-medewerkers ook inzicht te hebben in de noden en behoeften van de klanten.

Doelstelling

Het eigen werk leren beoordelen vanuit het standpunt van de klant.
Een beroepshouding leren ontwikkelen :

  • vriendelijke klantgerichtheid,
  • respect voor de persoon en de persoonlijke bezittingen van de klant
  • zorgvuldig omgaan met de privacy van de klant, gestoeld op de behoeften en de noden van de klant.

Inhoud

  • Wie zijn onze klanten en wat verwachten zij?
  • Wat verwachten wij van onze klanten?
  • Klantgerichtheid in de dagelijkse praktijk
  • Oplossingsgericht werken / deontologische en ethische regels
  • Gedrag en attitude

Doelgroep

Medewerkers Dienstencheques
Lesuren
1 sessie van 3 u
1 sessie van 4 u
Deelnemers
Maximum 20
Locatie
vorming op uw locatie
Erkeningsnummer
E263 - 23/02/2011 (sessie van 3 u)
E657 - 21/06/2013 (sessie van 4 u)

Hoe een vorming aanvragen?